FAQ - Často kladené otázky

1. Jaká je provozní doba internetového obchodu?

 

Kontakt  s naší firmou je možný vždy PO-Pá 9.00 - 17.00.

 

2. Je vámi nabízené zboží originální?

 

Veškeré zboží na stránkách je originál. Pokud v popisu je slovo OEM, znamená to, že je to zboží bez krabičky.

 

3. Mohu si objednat zboží telefonicky?

 

Ne, objednávky jsou přijímány automaticky, jen po přihlášení v našem obchodě.  Umožňuje to zlepšení logistických služeb a také co nejdříve poslat balíček ke klientovi.

 

4. Zda každý výrobek, který máte na stránkách, je na skladě?

 

Každý produkt má náhled jestli je k dispozici skladem. Symbolizuje ho stavový řádek, který v závislosti na množství dostupného zboží, mění barvu a hodnotu. Světle zelená barva označuje více kusů, zatímco temně zelená a hnědá méně kusů. Systém při nákupu upozorní při nedostatečném množství kusů.

 

Příklad konkrétního výrobku na skladě:

 

 

5. Pokud jsem dneska podal objednávku, za jak dlouho obdržím zboží?

 

Záleží na tom, jaký způsob platby jste zvolil/a. Pokud na dobírku, zboží by mělo být doručeno do 3-5dní, pokud bankovním převodem, závisí to na datum kdy platba bude připsána na účet.  Jakmile platba zůstane připsána na účet, ihned přistoupíme k realizaci objednávky.

 

6. Jaká je dodací doba výrobků?

 

Standartně je to 36h (na území ČR) od chvile co balík přebere kurýr. Je třeba ale vzít v úvahu, že doba dodání je závislá na mnoha faktorech a tento čas může být změněn.

 

7. Kde lze najít číslo účtu, na který je třeba poslat peníze?

 

Zákazník vždy obdrží informace e-mailem a jsou  k nahlédnutí v adminu v jeho daném systému.

 

 

8. Založil jsem si nový účet (zaregistroval jsem se ) ve Vašem obchodě. Jaké jsou možnosti doručení a platby za objednávku?

 

Veškeré možnosti systému jsou vypsány a zákazník si volí sám dle svého uvážení - možnosti na dobírku, platba převodem, nebo osobní odběr.

 

9. Lze zkontrolovat kde aktuálě je můj balík?

 

Ano, existuje taková možnost. Musíte přejít na stránku kurýrní společnosti PPL a zadat číslo objednávky, které naleznete po přihlášení do sekce "Objednávky".

 

Adresa webové stránky pro sledování zásilek: http://ppl.cz/

Popřípadě bude zaslána informace ihned po expedici zásilky.

 

nebo přímo v objednávkovém formuláři, stačí kliknout na číslo objednávky, a otevře se nové okno kurýrní společnosti, která zásilku dodává. 

 

10. Je možný osobní odběr objednaného zboží?

 

Ano, je to možné.Volba osobního odběru je výdy u dané objednávky jako volba. Zboží je možné si vyzvednout na prodejně MAGBOSS ul. 1 máje 14, 70900 Ostrava - Mariánské hory. Podmínkou osobního odběru je správně zvolená možnost dodání  ("osobní odběr") s uvedením termínů odběru (nejdříve tedy 2-3 po objednání zboží). Osobní odběr je možný vždy od Po - Pá mezi 10.00 - 16.00hod.

 

11. Do kolika hodin, maximálně, musím si zboží objednat na dobírku, aby balíček byl odeslán ve stejný den?

 

Pokud objednávka bude v systému maximálně do hodiny 15:00 daného dne, dojde k importu zboží z centrálního skladu a k zákazníkovi odchází dobírka, osobní převzetí od daného dne 2-3den. 

 

12. Mohu změnit své fakturační údaje

 

Oddělení realizace objednávek:

 

tel.: 723 554 966  - Oddělení  objednávek.

 

nebo změna údajů  v profilu (po přihlášení).

 

13. Je možné objednat zboží, které nemáte v nabídce?

 

Ano, v tom případě použijte opce "Navrhnout výrobek", kterou najdete v menu,  na levé straně obrazovky (po přihlášení).  Pokud zboží bude na skladě, bude automaticky vygenerovaný e-mail o dostupnosti žádaného produktu.

 

14. Zda je zboží dostupné ve vaší prodejně je nové a má záruku?

 

Ano veškeré zboží uvedené na stránce je nové. Záruka na zboží podle EU je: Koncový zákazník má záruku 2roky, Velkoobchodník a obchdník a veeškerý nákup pro podnikání tedy na IC a DIČ činí pouze 1 rok!!!

 

15. Jak vypadá realizace reklamace?

 

Chcete-li podat reklamaci, měl by být vyplněný reklamační protokol, který je  umístěný na našich www str. (reklamace se musí týkat konkrétní zakázky). Po vyplnění formuláře, reklamované zboží odešlete na adresu společnosti:

 

MAGBOSS Ingrid Kaczorová
1.máje 14/69
709 00 Ostrava - Mariánské hory

 

Reklamační protokol musí obsahovat číslo objednávky a ID produktu, nebude-li takto vyplněno, bude reklamace vrácena obratem zpět. Koncový zákazník má právo odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14ti dní a má právo užít záruky 2let, toto se netýká nákupu na IC a DIC a záruka je pouze 1rok.

 

 

16. Kdo platí za zaslání reklamace?

 

Náklady reklamace (od klienta do naší společnosti)  vždy hradí zákazník. Náklady za vrácení zboží zpět ke klientovi hradí Magboss Ingrid Kaczorová.

 

17. Je možné získat podrobné informace na temá výrobku, který mě zajímá?

 

Ano,  lze získat podrobné informace o produktu (například, zda je přední panel pro konkrétní model dodáván se krycím sklem). Stačí zavolat:

 

Obchodní oddělení:

 

tel.: 723 554 966

 

 

Modifikovaný: 2017-01-03 16:51:10